Kalendář akcí

30. září 2017 Konvoj v lese   

Pravidla: Cena: 50kč osoba, platba na místě.
Registrace od 9:00, 9:30 brífink, v 10:00 padbe první výstřel.
Obecně:
konvoj musí projít pěti check pointy, kde zapíše relativní čas příchodu (běží stopky).
Záškodníci provádějí přepady
varianty dobytí checkpointu (k hlasování)
dostane-li se člen konvoje k check pointu, zvedne vlajku a tím je bod dobyt = zapíše čas a ztráty na straně konvoje
i během zapisování času se střílí (nutno tedy krýt zapisujícího), dopíše, zvedne vlajku = bod dobyt = dopíše ztráty
Konvoj se znovu zformuje a pokračuje dál
Respawn:
- záškodníci: zasažený končí v boji o daný check point a posouvá se k dalšímu checkpointu
- člen konvoje: dojde si pro život k předchozímu check pointu (čím rychleji, tím dříve je zase v boji). Konvoj má tedy neomezeně životů, ale počítají se ztráty a běží čas.
Přepadová skupina (záškodníci):
- počítám 1/3 konvoje, tedy rozdělíme se na čtyři skupinky kde jedna bude hrát záškodníky a zbylé tři konvoj.
Varianty k hlasování na místě:
- záškodníci můžou pouze jednotlivky, aby konvoj snadno nezkropili ze zálohy
- mohou dávky neomezeně
Herní prostor: Celý les je jednoznačně ohraničen polem.
- Záškodníci: konec lesa až cca 2m do pole. (Nebudeme běhat po poli mimo dostřel).
- Konvoj: cca 20 m vlevo/vpravo od cesty na provádění průzkumu i pronásledování útočníků.
Moje představa je, že záškodníci budou provádět krátké rychlé přepady. Tím, že mají jeden život na každý checkpoint počítám, že nebude docházet k patovým situacím.
Celá trasa volnou chůzí trvá asi 10 min. Pod palbou a zapisováním časů odhaduji jednu hru na 30-40 min.
Hra se otočí tolikrát, kolikrát nás to bude bavit. Ideálně si všichni zkusí záškodníka.
Pozice od aut: Vzdáleni budeme od 200m do 1 km. Polední pauzu dáme u aut, ale během her munici a vodu na zádech.


30.Července    Odpolední akce typu obrana/útok ve vnitřní aréně     proběhla

Pravidla:  Obránci se mohou pohybovat po celé aréně, ale ven nesmí. Obránců bude více než útočníků. Zastřelený obránce jde na stranu útočníků, kde pro něj respown funguje stejně, jako pro osatní útočníky. po zastřelení jde na mrtvoliště, kde počká 1 min. Poté může pokrčovat ve hře.